Wednesday 16 August 2017

NOTA MENARIK MINAT BELAJAR ANAK-ANAK





Teks : Aisyah Rifin

Tahukah ibubapa, nota yang ringkas dan padat sebenarnya lebih menarik minat belajar anak-anak.
Siapa yang tidak suka bila anak-anak mereka suka akan membaca tapi bukan senang nak buat anak suka membaca bukan? Membaca itu jambatan ilmu tapi ia memerlukan teknik yang betul dan nota adalah salah satu cara terbaik untuk melatih anak membaca. 


Tahukah anda IlearnAce mempunyai nota ringkas yang mengandungi nota padat dan menepati topik belajar oleh Kementerian Pendidikan Malaysia. Selain itu juga, iLearnAce boleh memberikan anak-anak nota tambahan bergantung kepada tahap kefahaman setiap topik. 


Disini tahap kemahiran anak diuji mengikut kefahaman mereka dan ujian akan diberikan dari tahap mudah kepada tahap susah. Mereka akan bersaing sesama sendiri dan inginkan markah yang tinggi dari persaingan mereka. Seronok bukan? ibubapa boleh tentukan tahap kemahiran mereka mengikut prestasi keputusan mereka. Ibubapa sudah tentu boleh memantau anak-anak dengan senang hati.


Dahulu ibu perlu ada di sebelah anak-anak baru mereka buat kerja sekolah? Siapa antara kalian begitu angkat tangan???hahhaahaa.. yaa saya tahu sebab saya juga begitu dahulunya. Sekarang anak-anak tidak merengek seperti itu lagi sebab dengan adanya iLearnAce maka dengan ini anak-anak lebih seronok belajar, tidak perlu ibu di sebelah mereka. Hanya pantau benda yang penting sahaja. Mudah bukan? ibu senang buat kerja rumah, anak seronok belajar.

untuk mendaftar, 
sila hubungi : Aisyah 018-2894102

No comments:

Post a Comment