Sunday 13 August 2017

BELAJAR GAYA BARU




Teks : Aisyah Rifin



Ibubapa memainkan peranan penting dalam menggalakkan anak-anak belajar gaya baru. Antaranya ajar anak-anak celik ilmu dan pintar IT seperti penggunaan portal iLearnAce yang kini semakin meningkat naik dibawah pengurusan Sasbadi Online Sdn Bhd dan dipasarkan oleh Mindtech Education Sdn Bhd anak syarikat milik penuh penerbit buku pendidikan terbesar di Malaysia iaitu Sasbadi Holdings Berhad. Jadi ape tunggu lagi, kami menyediakan langgana  percuma selama semiggu untuk pelajar, guru dan ibubapa. Kenapa perlu bersusah payah membeli buku sedangkan kite boleh nikmatinya di hujung jari.hanya klik dan layari dan gunakannya untuk anak-anak, guru dan ibubapa.
 
Bagi anak-anak yang kurang mahir tentang IT, ibubapa boleh turut serta menggunakan portal ILearnAce dan boleh ajar anak-anak. Ia sudah tentu menyeronokkan. Namun, ibubapa harus pandai uruskan masa anak-anak dirumah ataupun diluar rumah supaya jadual pembelajaran anak-anak tidak terganggu.


Ambil tahu urusan anak lebih lagi berkaitan pembelajaran mereka dan kenalpasti masalah anak-anak dalam pendidikan. Setelah itu, ibubapa perlu mengambil inisiatif untuk mengatasi masalah mereka seperti menyediakan kaedah belajar yang menarik. Jadi tunggu lagi??? iLearnAce ada menyediakan portal percubaan selama 7 hari. Sila cuba dulu dan nikmatinya bersama anak-anak anda. Ibubapa perlu kedepan bersama anak-anak barulah anak-anak seronok.

untuk mendaftar, sila hubungi.
aisyah
018-2894102

No comments:

Post a Comment