Wednesday 16 August 2017

BAHAGI MASA DAN JADUAL ANAK-ANAK






Teks : Aisyah rifin
 
Sekolah menyediakan jadual belajar anak-anak untuk setiap subjek setiap hari. Bagi anak-anak sekolah rendah, mereka hanya perlu menyusun buku mengikut jadual yang tersedia setiap hari dengan bantuan ibu. 

Di rumah ibu-ibu sekalian boleh menghasilkan jadual sendiri untuk anak-anak tidak perlu bebankan mereke, buatkan jadual santai-santai dan menarik sahaja dan jadikan ia menyeronokkan. Setiap jadual yang mereka ikuti bagi ganjaran seperti membawa mereka berkelah di pantai atau di taman atau membawa mereka keluar makan di kedai makan. Sudah tentu mereka seronok, ibu suka, ayah senang hati.

Jika ibubapa yang berkerjaya sudah tentu sibuk dengan tugasan masing-masing, pulang ke rumah sudah petang dan mula memasak untuk anak-anak dan suami. Manakala anak-anak bila petang sudah keluar bermain bersama kawan-kawan. Malam selalu ibu sudah penat tapi masih meneliti tugas kerja anak-anak. Bila masanya menjadual bukan? 

Ibubapa yang tidak sempat menyediakan jadual anak-anak untuk belajar. Tidak perlu risau lagi sekarang ada portal iLearnAce yang mengandungi pelbagai pembelajaran menarik untuk anak-anak. 

Apakah kandungan lain portal i-Learn Ace?
Ø Avatar
Ø Educational game  
Ø Ranking murid dalam malaysia
Ø Ranking guru dalam malaysia
Ø Kamus BM-BI , BI-BM
Ø Virtual Interactive Board
Ø Rekod analisis prestasi, latihtubi, laporan kemajuan dikongsi terus dgn ibubapa.


Para ibu suri rumah tangga juga boleh guna iLearnAce ini, jadual yang ibu-ibu reka itu digabungkan sekali dengan portal iLearnAce ianya pasti menarik dan pasti menyeronokkan.

untuk mendaftar, 
sila hubungi : Aisyah 018-2894102

No comments:

Post a Comment